TJOHO solen lyser! :D

Det är alltså skit fint väder ute! lägtar efter vååååår! :D det vore hur skönt som helst att slippa ha på sig sin feta vinterjacka och istället gå omkring i bara tjocktröja eller jeansjacka.

Jag började skolan kl åtta idag och var tvungen att dra mig upp ur sängen redan klockan 06.00! BLÄÄ! Jag är ingen morgonmänniska och hata verlikgen att gå upp tidigt. det har blivit en och annan sovmorgon på senaste tiden. heheh

Idag innan jobbintervjuen var jag och Ida på stan.. Hittade bland annat en kofta och en jeans jacka från GinaTricot, en oversize enkel vit tshirt från HM och ett par mkt snygga jeans från Cububs.

Jag fattar själv inte hur jag har råd att köpa ngt  över huvudtaget, eftersom det är bara 4 månader kvar tills resan ska betalas.. (inte långt kvar nu tjejer) !! JIPPIE

Nu ska jag försöka slita mig från datorn och gå en härlig runda i solen innan jag somnar här.


p.s bilder kommer senare.


Kommentarer
Postat av: sofie

hej älskar din blogg! och vill gärna se din nya jeansjacka! :D <3<3

2010-03-02 @ 17:08:43
Postat av: viktoria

Heeej. vart köpte du din jeansjacka och hur mkt kostade den? tacksam för svar. kram ;D

2010-03-02 @ 17:09:57
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har! Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker. Det vore supersnällt om du ställde en fråga i menyn(min nya funktion), så svarar jag. Bara att kika in;)(A)

Hoppas att din dag har varit bra!

Kram Denise

2010-03-03 @ 18:13:00
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0