sjuksjuksjuk

asså när man inte är sjuk då typ längtar man efter att vara det, så man slipper skolan.  +  man hoppas att få lite extra mys och kärlek av älskling hemma.. men nu när man väl är det, och så fort man nämner ordet sjuk så löper alla bort fort som tusan och sen ser man inte de mer.. alla har plötsligt så mkt att göra... känner ni igen er? :P

Blir iaf en dag hemma imorgon också, får i värsta fall pyssla om mig själv. skönt med mer tid över till plugg men känns som om det inte  räcker ändå.. Jag går en ganska soft linje måste jag säga men nu är det eld i byxan helt plötslig..

*näringslära prov måndag

*engelska läxa tisdag

*svenska uppsats onsdag

*stresshanterings prov torsdag

*filosofi prov fredag


jag kan fortsätta rabbla upp massa grejer i minst 10 min till, men det är ingen som vill höra sånt.! usch


Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Sv: tack så mycket:D Joo jag har egentligen sämst fantasi:P Men nu bara kommer det ideer ibland:P Kika gärna in på bloggen igen, jag ska snart ha en tävling där du kan vinna en valfri Voodoll-docka så följ mig på bloglovin om du absolut inte vill missa det!

Ha en bra helg

Kram Denise

2010-03-05 @ 22:35:25
URL: http://photobydenise.se
Postat av: ITZI

sv; Ja det tycker jag också! :D

2010-03-06 @ 22:56:05
URL: http://itzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0