kärlek


Vad gjorde du kl 8 i morse: låg och sov, det var sjukt skönt!
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: PLUGGADE
Vad var det senaste du åt: Ballerina kakor... (spyr nog om jag äter en till)
Vilket ämne är roligast i skolan: inget
Trivs du med ditt jobb: vet inte, första jobbdagen på Tisdag :D
Favoritklädsel: leggings och stor tröja
Vad ser du om du tittar åt höger: skolböcker.. så vill helst inte kolla dit ;)
Vad gör dig glad just nu: allt :D
Vad ska du göra härnäst: fortsätta plugga......
Morgon- eller nattmänniska: helt klart nattmänniska!
Är du kittlig: hahaha vem är inte det? ;)
Snarkar du: det gör jag säkert.. INget jag vet om bara..
hur har du det stökigt/välstädat: stökigt... alla kläder ligger i min fåtölj.. så nu håller den på att braka ihop.. ouups! Orkar inte hänga in i garderoben... hehe
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Hell no!! :O jag vägrar! Aldrig! Jag är höjdrädd så det räcker med att gå upp i kaknästornet..
Hur svarar du i mobiltelefonen? hallå .. hallå?
Sov du ensam: nää ;)
Vem sov hos dig senast? min boyfriend :)
Vem längtar du mest efter? min pojkvän. ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0