igår

Igår började jag och min lilla kompis Johanna att laga Chilliconcarne till middag. Måste säga att den blev riktigt smarrig. Fast på bilden ser den typ vattning ut, stämmer inte! hehe
Lite senare på kvällen sen så började våra magar att ropa efter mat igen (helt otroligt hur mkt vi äter egentligen, men va tusan, älskar man mat så gör man :D) så vi bestämde oss för att prova ngt nytt. Skulle bli Foccacio tror jag det hette, men våra bröd blev mer åt "knapptätbara" hållet. hahah det var nog första och sista gången jag gjorde det iaf :O

Innan det var dags att sova så blev det en lång promenad runt byn och självklart in i affären för att bygga på förrådet tills imorgon. Köpte choklad, mmm, ballerina kakor :D, drick yoggi och en Ben&Jerrys! HEHE
Tro mig, ska man orka plugga på allt det jag ska imorgon så behövs allt detta!

Nu ska jag faktiskt lägga upp lite bilder. (Y)



Foccacio:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0