DAGENS:

Dagens humör: tyyvärr trött och as sur :O

Dagens mående: Jag har en sån dag när jag inte orkar bry mig om någonting eller någon alls. Höll på att gå riktigt illa vid dagens övningskörning *host* ;)

Dagens frisyr: Har gått runt i mitt halv smutsiga hår med lockarna från Jossans fest i fredags. Det enda vettiga med det är att detblir snyggare ju längre  jag har de :O lockarna lägger sig och blir istället lite ruffsigt snyggt.. Ni vet sommar snyggt typ ? :P

Dagens smink: äcklig gammal mascara.. dags att köpa ny!

Dagens klädsel: hmm nattlinne och jeans leggings?  just nu iaf...

Dagens planer: Packa, duscha och ta mig till pappa.

Dagens materiella vill ha: MASSOR!!! ska jag räkna upp allt?  främst jeans jacka och korta jeans shorts. sommarens måste! och självklart väntar jag på min 2 PAR, (fattar ni, 2 PAR?!!) CONVERSE skor som är på väg hem till mig.  

Dagens fundering: vart tusan ska jag praoa?? funderar på  en affär men kan inte bestämma vilken.

Dagens beroende: ballerinakakor. mums!!

Dagens tråkigaste: mammas mat.. hade väntat mig lite bättre, bäst jag tar tag i det nästa gång.

Dagens längtan: Stockholms resa nästa vecka :D

Dagens superlängtan: lätt: MAGALUF Augusti med tjejerna!!

Dagens tidning: ingen..

Dagens låt: säger bara: Darin. Your out of my life.. I ♥ it





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0